SAVI-YEAR 4- TEACHER GIOVANNA

Project “My book

O “Story Central” é uma ferramenta rica em histórias e personagens. Antes de embarcarmos no livro do programa bilíngue, os alunos do 4º ano assumiram o protagonismo nessa jornada. Eles criaram seu próprio livro, compartilhando quem são, suas atividades favoritas, pessoas importantes em suas vidas e suas preferências.

Story Central is a resource filled with stories and characters. Before diving into the Bilingual Program’s book, the 4th-grade students took on the leading role in this journey. They created their own book, sharing who they are, their favorite activities, important people in their lives, and their preferences.