Diário de Notícias – Fundamental II – 6º ano A – CJP

Colégio João e Raphaela Passalacqua

Peek into Students' Exciting Free Time Adventures!

Curious about how students spend their free time? Dive into our collection of vibrant descriptions detailing fun activities that fill students’ leisure hours. From thrilling outdoor escapades to cozy indoor pastimes, you’ll get a firsthand glimpse into the diverse and enriching experiences students enjoy when they’re not hitting the books. Join us on this journey of exploration and inspiration as we uncover the joys and adventures our students have!

É hora de dar uma olhada nas aventuras de lazer dos nossos alunos!

Curioso para saber o que nossos alunos fazem quando estão livres? Mergulhe em nossa coleção de descrições detalhadas das atividades divertidas que preenchem as horas de lazer dos nossos alunos. Das atividades ao ar livre às mais aconchegantes, você terá um vislumbre em primeira mão das experiências diversas que os alunos desfrutam quando não estão com os livros. Junte-se a nós nesta jornada de exploração e inspiração enquanto descobrimos várias alegrias e aventuras!