LET PEACE BE WITH US – 9º ANO – CJP

Por alunos do 9º ano- Colégios Vicentinos/ data/ Deixe um comentário/ Colégio Santo Antonio de Lisboa

Living happily together without disagreement is what we have been trying to do for ages. Symbols of peace have emerged to express such a state of tranquility, harmony, respect, serenity, cordiality, and mutual understanding. Reflecting on the importance of PEACE as a feeling of safety and stability, the students had the chance to talk about how their voices matter to have their rights respected. As a result of this issue talk, take a look at the symbols and quotes they came up with.

Viver felizes sem desentendimentos é o que tentamos fazer há tempos. Símbolos de paz surgem para expressar tal estado de tranquilidade, harmonia, respeito, serenidade, cordialidade e compreensão mútua. Refletindo sobre a importância da PAZ como sentimento de segurança e estabilidade, os alunos discutiram como suas vozes importam para terem seus direitos respeitados. Como resultado dessa discussão, dê uma olhada nos símbolos e citações que eles criaram.

Prof Jair Donadio